Adıyaman’da acemi kasaplar hastanelik oldu

adiyaman-da-acemi-kasaplar-hastanelik-oldu
Adıyaman’da acemi kasaplar hastanelik oldu

Adıyaman’da, Kurban Bayramının ilk gününde acemi kasaplar hastanelik oldu.


Adıyaman’da Kurban Bayramının birinci gününde kurbanlık kesmek isteyen bir çok kişi kendini bıçak darbeleri sonucu yaraladı. Yaralı acemi kasaplar, yakınları tarafından hastaneye kaldırıldı. Bazı acemi kasaplar ise olay yerine çağrılan sağlık ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastaneye gelen acemi kasapların sağlık durumlarının iyi olduğu aldıkları tedavi sonrası taburcu edildiği öğrenildi.


(CK-LO-Y)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.