Aydın’da "Orman Benim" etkinliği düzenlendi

aydin-da-orman-benim-etkinligi-duzenlendi
Aydın’da "Orman Benim" etkinliği düzenlendi

Aydın’ın Efeler ilçesinde "Orman Benim" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi.


Aydın Orman İşletme Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen etkinlik Tepeköy Mahallesi’nde yapıldı. Etkinliğe Aydın Orman İşletme Müdürü Engin Evcin, Aydın Tarım Orman İl Müdürü Ayhan Temiz, Aydın AFAD İl Müdürü Yalçın Mumcu, Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi çalışanları, öğrenciler ve orman personeli katıldı. Katılımcılar ve öğrenciler hep birlikte ormanlık alandaki çöpleri toplayarak çevre temizliği gerçekleştirdi.



Aydın’da "Orman Benim" etkinliği düzenlendi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.