Bakan Işıkhan: "İşsizlik Ödeneği ve Kısa Çalışma Ödeneği’ni 26 Mayıs’ta hesaplara yatıracağız"

bakan-isikhan-issizlik-odenegi-ve-kisa-calisma-odenegi-ni-26-mayis-ta-hesaplara-yatiracagiz
Bakan Işıkhan: "İşsizlik Ödeneği ve Kısa Çalışma Ödeneği’ni 26 Mayıs’ta hesaplara yatıracağız"

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "5 Haziran’da ödemelerini gerçekleştireceğimiz İşsizlik Ödeneği ve Kısa Çalışma Ödeneği’ni öne alarak, Kurban Bayramı arifesinde 26 Mayıs tarihinde hesaplara yatıracağız" dedi.


Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "5 Haziran’da ödemelerini gerçekleştireceğimiz İşsizlik Ödeneği ve Kısa Çalışma Ödeneği’ni öne alarak, Kurban Bayramı arifesinde 26 Mayıs tarihinde hesaplara yatıracağız. Yarım Çalışma Ödeneği, Ücret Garanti Fonu ve İş Kaybı Tazminatı ödemelerini de aynı tarihte gerçekleştireceğiz. Sistemde hesap bilgileri bulunan vatandaşlarımızın ödemelerini bankalar üzerinden, hesap bilgisi bulunmayan vatandaşlarımızın ödemelerini ise PTT aracılığıyla yapacağız" dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.