Başkan Yetişkin, meclise kendi mikrofonu ile geldi

baskan-yetiskin-meclise-kendi-mikrofonu-ile-geldi
Başkan Yetişkin, meclise kendi mikrofonu ile geldi

Aydın Büyükşehir Belediye Meclisi’ne kendi mikrofonu ile gelen Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin; "Meclis mikrofonunda sesim kesildiği için kendi mikrofonumla konuşacağım" dedi.



Aydın Büyükşehir Belediyesi Haziran Ayı Olağan Toplantısı meclis üyelerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Gündem maddelerinin görüşüldüğü toplantıda Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin’in kendi mikrofonunu getirmesi dikkat çekti. Başkan Yetişkin konu ile ilgili yaptığı açıklamada mecliste sesinin kesildiğini iddia edip bundan sonraki toplantılarda da kendi mikrofunu ile gelip konuşmalarını yapacağını ve kimsenin sesini kesemeyeceğini belirtti.



Başkan Yetişkin, meclise kendi mikrofonu ile geldi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.