Batman’da mayıs ortasında soba kurdular

batman-da-mayis-ortasinda-soba-kurdular
Batman’da mayıs ortasında soba kurdular

Batman’ın Sason ilçesinde sağanak ve dolu yağıyla beraber havaların soğuması üzerine kahvehane ve iş yerinde kaldırılan odun sobaları yeniden kuruldu.


Özellikle sabah ve akşam saatlerinde hissedilen soğuk hava nedeniyle vatandaşlar yeniden kışlık kıyafetlerini çıkardı. Kahvehanelerde kurulan sobaların etrafında toplanan esnaf ve vatandaşlar, mayıs ayında yeniden soba yakmanın şaşkınlığını yaşadı.


Sason’da uzun yıllardır esnaflık yapan vatandaşlar, bahar geldi derken yeniden kışı yaşamaya başladıklarını, mayıs ayında soba yakmaya alışık olmadıkları bir durum oluğunu dile getirdi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.