Bilecik’te 60 öğrenciye jandarmadan güvenlik eğitimi

bilecik-te-60-ogrenciye-jandarmadan-guvenlik-egitimi
Bilecik’te 60 öğrenciye jandarmadan güvenlik eğitimi

Bilecik’te jandarma ekiplerince 60 öğrenciye yönelik bilgilendirme ve farkındalık eğitimi gerçekleştirildi.


Edinilen bilgilere göre, Bilecik İl Jandarma Komutanlığı tarafından yürütülen "Bilinçli Toplum Güvenli Gelecek" Projesi kapsamında Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Anaokulunda eğitim gören 60 öğrenciye bilgilendirme faaliyeti yapıldı. Programda kişisel güvenlik, suçtan korunma ve genel trafik kuralları hakkında eğitim verildi. Faaliyet kapsamında ayrıca köpek unsurları tarafından yetenek gösterisi gerçekleştirildi.


Etkinlik öğrencilere çeşitli hediyeler dağıtılması ile sona erdi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.