Bilecik’te derece elde eden öğrencilere kupa ve madalyaları verildi

bilecik-te-derece-elde-eden-ogrencilere-kupa-ve-madalyalari-verildi
Bilecik’te derece elde eden öğrencilere kupa ve madalyaları verildi

Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde çeşitli spor branşlarında derece elde eden öğrencilere kupa ve madalyaları verildi.


Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ve Gençlik Haftası nedeniyle bir takım yarışmalar düzenlendi. Yarışmalarda derece giren sporculara Pazaryeri Kaymakamı Muhammet Mustafa Kara ve Belediye Başkanı Zekiye Tekin tarafından kupa ve madalyaları verildi. Başarılarıyla gurur kaynağı olan genç sporcuların mutluluğu yüzlerine yansırken, Pazaryeri Kaymakamı Muhammet Mustafa Kara ve Belediye Başkanı Zekiye Tekin sporculara başarıların devamını diledi.



Bilecik’te derece elde eden öğrencilere kupa ve madalyaları verildi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.