Bilecik’te ’Yeşil Kampüs Festivali’ gerçekleştirildi

bilecik-te-yesil-kampus-festivali-gerceklestirildi
Bilecik’te ’Yeşil Kampüs Festivali’ gerçekleştirildi

Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Otopark Alanı’nda ’Yeşil Kampüs Festivali’ gerçekleştirildi.


Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığınca düzenlenen "Sıfır Atık" projesi kapsamında ’Yeşil Kampüs Festivali’ Şeyh Edebali Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlendi. ’Çevre İçin Yollardayız’ ve ’Gençlerin Yanındayız’ mottosuyla düzenlenen programa Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nazile Ural, Genel Sekreter Muhammet Büyük ve çok sayıda öğrencimiz katıldı. Çevre bilincini artırmak ve çevreye duyarlı bir gelecek inşa etmek amacıyla doğa dostu tırın kampüste öğrencilerle buluştuğu festival, renkli görüntülere sahne oldu.


Gün boyu süren etkinlikler kapsamında öğrencilere yönelik çevre farkındalık eğitimleri, atölye çalışmaları ve çeşitli yarışmalar düzenlendi. Canlı performansların da yer aldığı programda, katılımcı öğrencilere çeşitli hediyeler takdim edildi.



Bilecik’te ’Yeşil Kampüs Festivali’ gerçekleştirildi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.