Bilecikli öğrenci, Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması’nda bölge 3’üncüsü oldu

bilecikli-ogrenci-kur-an-i-kerim-i-guzel-okuma-yarismasi-nda-bolge-3-uncusu-oldu
Bilecikli öğrenci, Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması’nda bölge 3’üncüsü oldu

Bilecikli öğrenci Muhammed Emir Tetik, Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması’nda bölge 3’üncüsü oldu.


Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Ortaokullar Arası Din, Ahlak ve Değer Alanı Seçmeli Dersler Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma Yarışması Bölge Finali Çanakkale’de gerçekleştirildi. Yarışmada Bilecik’in Bozüyük ilçesi Meliha Ercan Ortaokulu öğrencisi Muhammed Emir Tetik, Bilecik’i temsil ederek bölge 3’üncüsü oldu. Elde edilen başarı eğitim camiasında sevinçle karşılanırken, öğrencinin gösterdiği performans takdir topladı.


Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Öğrencimizi bu anlamlı başarısından dolayı tebrik ediyor, yetişmesinde emeği bulunan kıymetli ailesine ve öğretmenlerine teşekkür ediyoruz. Başarılarının devamını diliyorum" dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.