Bodrum’da motorize sağlık ekibine otomobil çarptı: 2 yaralı

bodrum-da-motorize-saglik-ekibine-otomobil-carpti-2-yarali
Bodrum’da motorize sağlık ekibine otomobil çarptı: 2 yaralı

Muğla’nın Bodrum ilçesinde otomobilin 112 Motorize Sağlık ekibine çarptığı kazada 2 sağlık personeli yaralanırken, kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.


Edinilen bilgiye göre, kaza dün gece saatlerinde meydana geldi. Konacık Atatürk Bulvarı’nda seyreden E.E.E. idaresindeki otomobil, bilinmeyen bir nedenle kontrolden çıktı. Önce yol kenarındaki kaldırıma çıkan otomobil, daha sonra aynı yöne giden B.D.’nin kullandığı 112 Motorize Sağlık ekibinin motosikletine çarptı.


Kazada motosikleti kullanan B.D. ile motosiklette bulunan A.N.A. yaralandı. Ambulansla hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.



Kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı


Sağlık ekibinin yaralandığı kaza anı ise bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı. Görüntülerde otomobilin motorize sağlık ekibine çarpması ve motosikletin sürüklenmesi yer alıyor.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.