Bolu’da acemi kasaplar hastaneye koştu

bolu-da-acemi-kasaplar-hastaneye-kostu
Bolu’da acemi kasaplar hastaneye koştu

Bolu’da Kurban Bayramı’nın ilk saatlerinde kurban kesimi sırasında yaralanan 18 kişi hastanelerin yolunu tuttu.


Bolu’da bayram namazının ardından kesim alanlarında yoğunluk oluşurken, kurban kesmek isteyen bazı vatandaşlar dikkatsizlik ve tecrübesizlik sonucu kendilerini yaraladı. El ve bacak bölgelerinden yaralanan 18 vatandaş, kendi imkanlarıyla Köroğlu Devlet Hastanesine geldi.


Kurban keserken elinden yaralanan Ahmet Kemal Yekova, "Kurbanda iç boşaltıyorduk. Yağlı sap bıçağın elimden kaymasına sebep oldu. Doktorlarımız 3 dikiş attı" dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.