Bursa’da mesire alanı bir günde çöplüğe döndü

bursa-da-mesire-alani-bir-gunde-copluge-dondu
Bursa’da mesire alanı bir günde çöplüğe döndü

Bursa’nın Karacabey ilçesinde belediye tarafından düzenlenerek vatandaşların kullanımına açılan piknik alanı, duyarsız piknikçilerin ardından çöplüğe döndü. Pazar günü yoğunluktan sonra geriye bırakılan çöp yığınları çevre kirliliğine neden olurken, bölgedeki görüntüler tepki çekti. Belediye ekipleri ise mesire alanını temizledi.


Karacabey Belediyesi tarafından yaz sezonu öncesi yenilenerek hizmete açılan Yeniköy Piknik Alanı’nda vatandaşların bıraktığı çöpler dikkat çekti. Piknik sonrası alanda bırakılan plastik atıklar, yiyecek ambalajları ve çeşitli çöpler çevreyi kirletti. Belediye ekiplerinin sık sık temizlik çalışması yaptığı bölgede oluşan manzara, "duyarlılık" çağrılarını yeniden gündeme getirdi.


Belediye yetkilileri vatandaşları duyarlı olmaya çağırırken, gerekirse çevreyi kirletenlere Kabahatler Kanunu çerçevesinde işlem yapılacağını açıkladılar.



Bursa’da mesire alanı bir günde çöplüğe döndü

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.