Çanakkale OBM’de hizmet içi eğitim süreci tamamlandı

canakkale-obm-de-hizmet-ici-egitim-sureci-tamamlandi
Çanakkale OBM’de hizmet içi eğitim süreci tamamlandı

Çanakkale Orman Bölge Müdürlüğü (OBM) tarafından düzenlenen hizmet içi eğitim programı süreci başarıyla tamamlandı.


Çanakkale OBM’de tarafından düzenlenen hizmet içi eğitim programı kapsamında Orman İşletme Şefleri ve Orman Muhafaza Memurları bir araya geldi. Çanakkale Orman Bölge Müdürü Enver Demirci’nin katılımıyla gerçekleştirilen programda, şube müdürleri kendi uzmanlık alanlarına ilişkin konularda personellere bilgilendirme ve değerlendirmelerde bulundu. Eğitimlerle personelin mesleki bilgi ve tecrübesinin geliştirilmesi ile kurumsal koordinasyonun güçlendirilmesi hedefleniyor.


Eğitimler tamamlandı


Orman Bölge Müdürlüğü personelinin mesleki bilgi ve tecrübesinin geliştirilmesi ile kurumsal koordinasyonun güçlendirilmesi için düzenlenen hizmet içi eğitim programı süreci başarıyla tamamlandı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.