Çankırı’da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı
Yayınlanma:
Çankırı’da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı
Çankırı’da Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda protokol üyeleri ve vatandaşlar bayramlaştı.
Çankırı’da Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni düzenlendi. Çankırı Valiliği’nde gerçekleştirilen programa Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının personelleri katıldı. Programda Vali Çakırtaş, personellerin bayramlarını kutladı.

Yerel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.