Çankırı’da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı

cankiri-da-protokol-ile-kamu-personelleri-bayramlasti
Çankırı’da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı

Çankırı’da Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda protokol üyeleri ve vatandaşlar bayramlaştı.


Çankırı’da Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni düzenlendi. Çankırı Valiliği’nde gerçekleştirilen programa Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının personelleri katıldı. Programda Vali Çakırtaş, personellerin bayramlarını kutladı.



Çankırı’da protokol ile kamu personelleri bayramlaştı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.