Cimnastik kursu öğrencileri hünerlerini sergiledi

cimnastik-kursu-ogrencileri-hunerlerini-sergiledi
Cimnastik kursu öğrencileri hünerlerini sergiledi

Bilecik Belediyesi tarafından verilen eğitimler kapsamında kurs programlarını tamamlayan öğrenciler hünerlerini sergiledi.


Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezinde düzenlenen programa Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, belediye başkan yardımcıları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Başkan Subaşı etkinlik sonunda öğrencilere sertifikalarını verdi. Etkinlikte konuşan Başkan Subaşı alınan eğitimlerin güzel sonuçlarını görmekten duyduğu mutluluğu belirtti.


Öğretmen, öğrenciler ve ailelerine teşekkür eden Başkan Subaşı, ‘’Cimnastik Kursu öğrencilerimizin büyük bir emek ve heyecanla hazırladığı yıl sonu gösterisini izledik.


Bu özel gösteriye emek veren tüm öğrencilerimize ve onları sevgiyle hazırlayan kıymetli eğitmenimize teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız’’ ifadelerini kullandı.



Cimnastik kursu öğrencileri hünerlerini sergiledi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.