Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı

cumhurbaskani-erdogan-ak-parti-33-istisare-toplantisi-nin-ardindan-sapanca-dan-ayrildi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın kapanış konuşmasını yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’a doğru yola çıktı.


Sapanca ilçesinde "Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından yapılan kapanış konuşmasının ardından Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin giriş bölgesinde vatandaşların ısrarı üzerine yanlarına giderek sohbet edip fotoğraf çekildi. Daha sonra Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan İstanbul’a doğru yola çıktı.



Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 33. İstişare Toplantısı’nın ardından Sapanca’dan ayrıldı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.