Eksper yaptırmadan otomobil aldı, uygulamada hayatının şokunu yaşadı

eksper-yaptirmadan-otomobil-aldi-uygulamada-hayatinin-sokunu-yasadi
Eksper yaptırmadan otomobil aldı, uygulamada hayatının şokunu yaşadı

Samsun’un Bafra ilçesinden satın aldığı otomobili İstanbul’a getiren sürücü, Kadıköy’de gerçekleştirilen trafik uygulamasında denetime takıldı. Polis ekiplerinin yaptığı kontrolde aracın egzoz sisteminde delik olduğu tespit edildi.


Kurallara aykırı egzoz nedeniyle sürücüye idari para cezası uygulanırken otomobil de 30 gün süreyle trafikten men edildi. Çekici yardımıyla bulunduğu yerden alınan araç, yediemin otoparkına götürüldü.


Aracı yeni satın aldığını söyleyen sürücü, otomobili ekspere göstermeden aldıklarını belirterek egzozdaki deliği fark etmediklerini ifade etti. Sürücü, "Aracı daha eve bile götüremedik. Otoparka koyacaktık ama yediemine gitti" dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.