Erzincan’da "Engel Yok" mesajlı renkli buluşma

erzincan-da-engel-yok-mesajli-renkli-bulusma
Erzincan’da "Engel Yok" mesajlı renkli buluşma

Erzincan Gençlik Merkezleri, Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında Dünya Engelliler Haftası dolayısıyla özel eğitim öğrencileriyle bir araya geldi.


Etkinlik çerçevesinde Damla Gönüllüleri, Sümer İş Okulu Özel Eğitim Merkezi öğrencileriyle buluştu.


Programda öğrenciler ve gönüllüler birlikte dans edip oyunlar oynayarak keyifli anlar yaşadı. Etkinlikte "Hayatı paylaşmak için engel yok" mesajı verildi.


Erzincan Gençlik Merkezleri yetkilileri, benzer sosyal sorumluluk faaliyetlerinin devam edeceğini belirtti.



Erzincan’da "Engel Yok" mesajlı renkli buluşma

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.