Erzurumlu öğrenciler Türkiye Şampiyonası’ndan 2 bronz madalya ile döndü

erzurumlu-ogrenciler-turkiye-sampiyonasi-ndan-2-bronz-madalya-ile-dondu
Erzurumlu öğrenciler Türkiye Şampiyonası’ndan 2 bronz madalya ile döndü

Erzurum’da düzenlenen Okullar Arası Türkiye Taekwondo Şampiyonası’na katılan Erzurumlu sporcular, kısıtlı imkanlarla hazırlandıkları organizasyondan 2 bronz madalya ile döndü.


Şampiyonaya 4 sporcu ile katılan ekipte, Hüseyin Alperen Özpolat, Gazi Ahmet Muhtar Paşa Ortaokulu adına mücadele ettiği 45 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncüsü oldu.


53 kilogram kategorisinde mücadele eden Taha Çodur ise Ömer Nasuhi Bilmen Ortaokulu adına çıktığı müsabakalarda Türkiye üçüncülüğü elde ederek bronz madalya kazandı. Şampiyonaya katılan takımın antrenörlüğünü Alpaslan Erdik yaptı.



Erzurumlu öğrenciler Türkiye Şampiyonası’ndan 2 bronz madalya ile döndü

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.