Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti
Yayınlanma:
Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Yerel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.