Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

fenerbahce-de-yeni-sezon-oncesi-saglik-kontrolleri-basladi
Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.


Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.


Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.



Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.