Gaziantep Türksat İl Müdürlüğünde bayrak değişimi

gaziantep-turksat-il-mudurlugunde-bayrak-degisimi
Gaziantep Türksat İl Müdürlüğünde bayrak değişimi

Türkiye’nin tek uydu ve kablo TV operatörü, aynı zamanda inernet servis sağlayıcısı olarak faaliyet gösteren Türksat’ta önemli bir değişiklik gerçekleşti.


Yaklaşık 4 yıldır Gaziantep İl Müdürü olarak görev yapan Abdülaziz Sarıgül’ün İzmir İl Müdürü olarak atanmasından dolayı, görevini Erzincan İl Müdürü iken Gaziantep’e atanan Mehmet Merey’e yapılan tören ile devretti.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.