Geçirdiği rahatsızlık sonucu vefat eden polis memuru son yolculuğuna uğurlandı

gecirdigi-rahatsizlik-sonucu-vefat-eden-polis-memuru-son-yolculuguna-ugurlandi
Geçirdiği rahatsızlık sonucu vefat eden polis memuru son yolculuğuna uğurlandı

Eskişehir’de geçirdiği rahatsızlık sonucu vefat eden Polis Memuru Selçuk Önger, dualar eşliğinde toprağa verildi.


Cenaze töreni, Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü’nde gerçekleştirildi. İl Emniyet Müdürü Tolga Yılmaz, cenazeye katılarak merhumun acılı ailesine başsağlığı diledi. Selçuk Önger’in Türk bayrağına sarılı tabutunu meslektaşları omuzlarında taşıdı. Önger’in cenazesi, ikindi namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Asri Mezarlık’ta defnedildi.



Geçirdiği rahatsızlık sonucu vefat eden polis memuru son yolculuğuna uğurlandı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.