Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
Yayınlanma:
Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.
Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yerel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.