Gölcük’ün araç filosu 5 yeni araçla güçlendirildi

golcuk-un-arac-filosu-5-yeni-aracla-guclendirildi
Gölcük’ün araç filosu 5 yeni araçla güçlendirildi

Gölcük Belediyesi vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunabilmek amacıyla makine parkına 5 yeni araç daha kattı.


Hizmet kalitesinin artırılması için Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere 2 sıkıştırmalı çöp kamyoneti ile Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğüne 1 açık kamyonet satın alındı. Ayrıca belediyenin iştiraki olan GÖLAŞ bünyesine de 2 binek araç dahil edildi. Belediyenin geçtiğimiz şubat ayında da kazıyıcı yükleyici ve 3 sıkıştırmalı çöp kamyonetini envanterine kattığı öğrenildi.


Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, araç filosunu ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirmeyi sürdüreceklerini belirterek, "Yeni araçların Gölcük Belediyesine ve ilçemize hayırlı olmasını diliyorum. Allah muhafaza eylesin, güzel günlerde kullanmayı nasip etsin" ifadelerini kullandı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.