Hisarcıklıoğlu Kurban Bayramı’nı kutladı

hisarciklioglu-kurban-bayrami-ni-kutladi
Hisarcıklıoğlu Kurban Bayramı’nı kutladı

Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu, bayramların, toplumsal bağları güçlendiren, birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren önemli değerlerimizden olduğunu vurguladı.


Hisarcıklıoğlu mesajında şu görüşlere yer verdi:


"Bir Kurban Bayramı’na daha kavuşmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Kurban Bayramı paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve yardımlaşmanın en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir.


Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ve Türk iş dünyası olarak, bizler de köklü geleneklerimizden aldığımız güçle, ahilik kültürünü, yardımlaşmayı ve dayanışmayı her zaman baş tacı ediyoruz.


Kurban Bayramı’nın milletimize sağlık, huzur, bereket ve mutluluk getirmesini diliyor, ihtiyaç sahiplerinin gözetildiği, sevgi ve hoşgörünün hâkim olduğu nice bayramlara hep birlikte ulaşmayı temenni ediyorum.


Bu duygu ve düşüncelerle, iş dünyamızın, aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, sağlık, mutluluk ve esenlikler diliyorum."


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.