İslahiye’de 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

islahiye-de-19-mayis-coskuyla-kutlandi
İslahiye’de 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

Gaziantep’in İslahiye ilçesinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü coşkuyla kutlandı.


19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. Yıl dönümü İslahiye Atatürk Stadyumunda düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Program, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından günün anlam ve önemini belirten konuşmanın yapılması ve gençliğe hitabenin okunması, şiirlerin okunması, bando ve halk oyunları gösterisinin ardından, Teakwando gösterisiyle son buldu.


Düzenlenen etkinliğe, İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.