Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümünde Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı

jandarma-genel-komutanligi-nin-187-nci-kurulus-yil-donumunde-taksim-cumhuriyet-aniti-na-celenk-birakildi
Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümünde Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı

İstanbul İl Jandarma Komutanlığınca Jandarma Genel Komutanlığı’nın kuruluşunun 187’nci yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen törende Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı.


Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü çeşitli etkinliklerle kutlanmaya devam ediyor. Yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde, Taksim’de bulunan Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakma töreni düzenlendi. İstanbul İl Jandarma Komutanı Korgeneral Yusuf Kenan Topcu ve beraberindeki heyetin katıldığı törende Topcu tarafından Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı. Çelengin anıta bırakılmasının ardından şehitler için saygı duruşunda bulunuldu, daha sonra İstiklal Marşı okundu. Heyetin anıt önünde toplu fotoğraf çekimiyle birlikte tören sona erdi.



Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümünde Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.