Karabiga’nın geleceği istişareyle şekilleniyor
Karabiga Belediyesi tarafından her ay düzenli olarak gerçekleştirilen istişare toplantılarında, beldenin ihtiyaçları, sorunlar, devam eden çalışmalar ve geleceğe yönelik projeler ortak akılla değerlendiriliyor.
Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi’nin öncülüğünde gerçekleştirilen toplantıya belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı. Toplantıda Karabiga’nın mevcut durumu, vatandaşların talepleri, sorunlar, öncelikli ihtiyaçları ve planlanan projeler ele alınırken, katılımcıların görüş ve önerileri de dinlendi.
Karabiga’nın geleceğini istişare, dayanışma ve gönül birliğiyle şekillendirmeyi önemsediklerini belirten Başkan Elbi, "Şehrimizin her meselesini ortak akılla değerlendirmeye devam ediyoruz. Belediye Meclis üyelerimiz, muhtarlarımız ve sivil toplum kuruluşlarımız, Karabiga’mızın sesi ve en önemli paydaşlarıdır. Her ay bir araya gelerek hem yürüttüğümüz çalışmaları paylaşıyor hem de yeni dönem hedeflerimizi birlikte değerlendiriyoruz. Katılımları ve fikirleriyle Karabiga’mıza katkı sunan herkese teşekkür ediyorum" dedi.
Toplantıda, yerel dinamikler arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve Karabiga’ya değer katacak ortak çalışma alanlarının geliştirilmesi konusunda da görüş alışverişinde bulunuldu.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.