Kaymakam Algın, Karaburun’da aşure etkinliğine katıldı
Adıyaman Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen aşure etkinliğine katıldı.
Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla Karaburun İlkokulu ve Ortaokulu bahçesinde aşure etkinliği gerçekleştirildi. Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, mahalle kültürünü ve kardeşlik duygularını pekiştiren bu özel günde vatandaşları yalnız bırakmadı. Dualar eşliğinde açılan aşure kazanlarından, etkinliğe katılan yüzlerce vatandaşa ikramlar yapıldı. Vatandaşlarla tek tek selamlaşarak sohbet eden Kaymakam Algın, "Muharrem ayının ülkemize, milletimize ve ilçemize hayırlar vesile etmesini diliyorum" dedi.
Kaymakam Algın, toplumsal dayanışmaya katkı sağlayan bu güzel organizasyonu düzenleyen köy halkına ve okul yönetimine de tebriklerini sundu.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.