Kaymakam Odabaşı’na duygulandıran veda

kaymakam-odabasi-na-duygulandiran-veda
Kaymakam Odabaşı’na duygulandıran veda

Bilecik’in Gölpazarı ilçesinde Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Odabaşı’na duygulandıran veda ziyareti gerçekleştirildi.


Gölpazarı ilçesinde yaşayan Sebahat Teyze, Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Odabaşı’nı makamında ziyaret ederek çiçek takdim etti. Sebahat Teyze, Kaymakam Feyza Nur Odabaşı’na iyi dileklerini iletirken, samimi sohbeti ve içten dualarıyla duygusal anlar yaşanmasına vesile oldu. Ziyaret, vefanın ve gönül bağlarının güzel bir örneği oldu.


Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, "Sebahat Teyzemize nazik ziyareti, anlamlı hediyesi ve içten duaları için teşekkür ediyoruz" dedi.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.