Kaymakamlara veda yemeği

kaymakamlara-veda-yemegi
Kaymakamlara veda yemeği

Vali Aydın Baruş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlarla düzenlenen yemekte bir araya geldi.


Görev yaptıkları süre boyunca Erzurum’a sundukları hizmetlerden dolayı kendilerine teşekkür eden Vali Sayın Baruş, yeni görev yerlerinin hayırlı olmasını temenni ederek başarı dileklerini iletti.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.