Kayseri’de acemi kasaplar hastaneye koştu

kayseri-de-acemi-kasaplar-hastaneye-kostu
Kayseri’de acemi kasaplar hastaneye koştu

Kayseri’de kurban kesiminde kendini yaralayan acemi kasaplar soluğu acil servislerde aldı.


Kayseri’de Kurban Bayramı dolayısıyla dini vecibelerini yerine getirmek isterken kendini yaralayan vatandaşlar acil servislere koştu. Kendi araçları ve ambulanslar ile hastaneye gelen kasaplar, tedavi altına alındı. Yaralanan vatandaşlardan bazıları kurbanı keserken, bazıları da deri yüzerken yaralandıklarını söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.