Kayserispor’da yapılan Olağanüstü Genel Kurul’da başkanlığa Ali Çamlı seçildi.
Yayınlanma:
Kayserispor’da yapılan Olağanüstü Genel Kurul’da başkanlığa Ali Çamlı seçildi.
Kayserispor’da yapılan Olağanüstü Genel Kurul’da başkanlığa Ali Çamlı seçildi.
Spor
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.