Kayserispor, en kötü averaj ile noktaladı

kayserispor-en-kotu-averaj-ile-noktaladi
Kayserispor, en kötü averaj ile noktaladı

Kayserispor, 34 hafta süren Süper Lig’de en kötü averaja sahip takım oldu.


Kayserispor, 2025-2026 sezonunda sadece ligden düşmekle kalmadı, istatistiklerde de kötü bir tablo ortaya koydu. Sarı kırmızılı ekip; Süper Lig’de oynadığı 34 maçta rakip fileleri 27 kez havalandırırken, kalesinde ise 62 gol gördü. Sezonu -35 averajla tamamlayan Kayseri temsilcisi, bu alanda ligin en kötü takımı oldu. Hücumda üretkenlik sorunu yaşayan sarı-kırmızılılar, savunmada da istediği performansı gösteremedi.


Ligin ilk yarısını -17 averajla geçen Kayserispor, sahasında oynadığı 17 maçta 15 gol 32 gol yedi. Deplasman maçlarında ise 12 gol atıp 30 gol yiyen sarı-kırmızılı ekip, 18 takımın mücadele verdiği sezonu -35 averajla sonlandırdı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.