Kayserispor için kritik toplantı

kayserispor-icin-kritik-toplanti
Kayserispor için kritik toplantı

Kayseri kent protokolü, Süper Lig’e veda eden Kayserispor için bir araya geldi.


Kayserispor’un Süper Lig’e veda etmesinin ardından kent protokolü, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda, Büyükşehir Belediye Başkanı ve Onursal Başkan Memduh Büyükkılıç başkanlığında toplandı.


Kayserispor’un geleceğinin konuşulduğu öğrenilen toplantıya ilçe belediye başkanları, oda başkanları, STK başkanları ve iş insanları da katıldı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.