Kayserispor yönetimi, Vali Çiçek ile bir araya geldi

kayserispor-yonetimi-vali-cicek-ile-bir-araya-geldi
Kayserispor yönetimi, Vali Çiçek ile bir araya geldi

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Kayserispor’un geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilen Ali Çamlı ve yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.


Valilik makamında gerçekleştirilen ziyarette Vali Gökmen Çiçek; Ali Çamlı ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ederek yeni görevlerinde başarılar diledi.



Kayserispor yönetimi, Vali Çiçek ile bir araya geldi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.