Kayserispor yönetimi, Vali Çiçek ile bir araya geldi
Yayınlanma:
Kayserispor yönetimi, Vali Çiçek ile bir araya geldi
Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Kayserispor’un geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilen Ali Çamlı ve yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.
Valilik makamında gerçekleştirilen ziyarette Vali Gökmen Çiçek; Ali Çamlı ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ederek yeni görevlerinde başarılar diledi.

Spor
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.