Mimarlar Odası Düzce temsilciliği seçimi yapıldı

mimarlar-odasi-duzce-temsilciligi-secimi-yapildi
Mimarlar Odası Düzce temsilciliği seçimi yapıldı

Mimarlar Odası Düzce Temsilciliği seçimleri gerçekleştirildi. 5 kişilik yönetim kurulu belli oldu.


Mimarlar Odası Düzce Temsilcilik merkezinde yapılan seçimlerde 73 üye oy kullandı. Mimarlar Odası Ankara Şube Başkanı İsmail Coşkun’un ile Başkan Yardımcısı Görkem Aydemir’in gözlemci olarak katıldığı seçimde Düzce Temsilcilik Yönetim Kurulu’na İrfan Dursun, Can Demir, Dilek Doğan Baskan, Emrullah Çabuk ve Ömer Kalkan seçildi.


Mimarlar Odası Düzce Temsilciliği’nin 5 kişilik yönetim kurulu, önümüzdeki günlerde kendi arasında görev bölümü yaparak başkan seçecek.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.