Motosiklet alev aldı, alevler 4 katlı binayı ve girişteki iş yerini sardı

motosiklet-alev-aldi-alevler-4-katli-binayi-ve-giristeki-is-yerini-sardi
Motosiklet alev aldı, alevler 4 katlı binayı ve girişteki iş yerini sardı

Şişli’de bulunan bir iş yerinde park halindeki motosiklette yangın çıktı. Alevler hızla büyüyerek üst katlardaki dairelere sıçradı. Ekiplerin hızlı müdahalesiyle yangın söndürülürken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı.


Yangın, saat 04:30 sıralarında Şişli Gülbağ Mahallesi Kaptan Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 4 katlı bir binanın giriş katında bulunan bir iş yerinde park halinde bulunan motosikletlerden birisi alev aldı. Kısa sürede büyüyen alevler tüm binayı sararken bölgede yoğun duman oluştu. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine, çok sayıda itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin kısa süreli çalışmasının ardından yangın duman tahliyesi ve soğutma çalışmaları ile söndürüldü. Çıkan yangında ölen ya da yaralanan olmadı. Yangın ile ilgili inceleme başlatıldı.


Öte yandan polis ekipleri bölgede geniş çaplı güvenlik önlemi aldı.



Motosiklet alev aldı, alevler 4 katlı binayı ve girişteki iş yerini sardı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.