Motosikletin otomobile çarpma anı araç kamerasında

motosikletin-otomobile-carpma-ani-arac-kamerasinda
Motosikletin otomobile çarpma anı araç kamerasında

Batman’da motosikletin otomobille çarpışma anı araç kamerasınca kaydedildi.


Edinilen bilgilere göre, merkez Akyürek Mahallesi’nde seyir halindeki motosiklet, önünde ilerleyen otomobile arkadan çarptı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Yaralı, ilk müdahalenin ardından hastaneye sevk edildi. Kaza anı ise araç kamerasına yansıdı. Görüntüde, motosiklet sürücüsünün dönüşünü almaya çalışan otomobile arkadan çarptığı, sürücünün savrulduğu yer aldı.


Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.