Otobüsten indi, otomobil çarptı: O anlar kamerada

otobusten-indi-otomobil-carpti-o-anlar-kamerada
Otobüsten indi, otomobil çarptı: O anlar kamerada

Kayseri’nin Hacılar ilçesinde halk otobüsünden inen bir kişiye otomobilin çarpması kameraya yansıdı.


Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Sakar Çiftliği Mahallesi’nde meydana geldi. Evine gitmek üzere bindiği halk otobüsünden inen Y.D.’ye (16) yolun karşı tarafına geçmeye çalıştığı esnada otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle genç, yola savruldu. İhbar üzerine bölgeye sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Ambulansla hastaneye kaldırılan Y.D. tedavi altına alınırken, sürücünün de gözaltına alındığı öğrenildi.


Çevredeki güvenlik kamerasına anbean yansıyan kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.