Pursaklar Belediyesi’nden YKS’ye giren adaylara ve ailelerine çay eşliğinde simit ve poğaça

pursaklar-belediyesi-nden-yks-ye-giren-adaylara-ve-ailelerine-cay-esliginde-simit-ve-pogaca
Pursaklar Belediyesi’nden YKS’ye giren adaylara ve ailelerine çay eşliğinde simit ve poğaça

Pursaklar Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na (YKS) giren öğrencileri ve okul bahçelerinde heyecanla bekleyen ailelerini yalnız bırakmadı.


Pursaklar Belediyesi, ilçedeki okullarda sınava giren adaylara ve velilere çay, simit, poğaça ve su ikramında bulundu. Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, "Bugün ilçemizde YKS heyecanını yaşayan gençlerimizin ve onları büyük bir heyecanla bekleyen ailelerimizin yanında olmak istedik. Arkadaşlarımız sınav merkezlerinde çay, simit, poğaça ve su ikramında bulunarak, bu önemli günde ailelerimize küçük de olsa bir destek sağlamaya çalıştık. Gençlerimiz uzun ve yoğun bir hazırlık sürecinden geçti. Bugün onların emeklerinin karşılığını alma günü. Bizler de geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın başarısına ortak olmak, ailelerimizin heyecanını paylaşmak istedik. Sınava giren tüm öğrencilerimize gönülden başarılar diliyor, emeklerinin karşılığını almalarını temenni ediyorum. Rabbim zihin açıklığı versin, bahtları açık olsun" dedi.



Pursaklar Belediyesi’nden YKS’ye giren adaylara ve ailelerine çay eşliğinde simit ve poğaça

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.