19 Mayıs’ı kekik ektikleri tarlada kutladılar

19 Mayıs’ı kekik ektikleri tarlada kutladılar

Afyonkarahisar’da kekik ekimi yapan çiftçiler, 19 Mayıs’ı ekim yaptıkları tarlada traktörün üzerinden açtıkları dev Türk bayrağıyla kutladılar.


Dinar ilçesine bağlı Avdan köyünde Ekim ekimi yapan tarla sahibi Sabır Bozok, 19 Mayıs’ta işçiler ile birlikte tarlasında çalışınca kutlamayı tarlasında yaptı. Tarlayı sürdüğü traktör üzerinden dev Türk bayrağı sallandıran Bozok ve beraberindekiler bayramı kutladı. Bozok açıklamasında, 19 Mayıs’ın sadece bir tarih değil dirilişin adı olduğunu söyledi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri