Aksaray’da cezaevinde tatbikat alarmı

Aksaray’da cezaevinde tatbikat alarmı

Aksaray’da cezaevinde düzenlenen olağanüstü hal tatbikatı, polis, itfaiye, AFAD gibi tüm ekipleri alarma geçirdi.


Aksaray Ceza ve İnfaz Kurumunda olağanüstü hal tatbikatı gerçekleştirildi. Aniden gerçekleştirilen tatbikat 112 Acil Çağrı Merkezine yapılan ihbarla başladı. Bunun üzerine polis, sağlık, jandarma, itfaiye ve AFAD ekipleri adeta alarma geçti. İhbarın ardından tüm ekipler kısa sürede cezaevine intikal ederken, cezaevi girişinde polis ve jandarma tarafından tedbir alındı. Tatbikatın muhtemel acil durumlara karşı hazırlık amacıyla düzenlendiği öğrenildi. Tatbikat sırasında personelin müdahale süreleri ve koordinasyonu da test edildi. Tatbikatın ardından ekipler normale döndü.


(YC-FM-

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri