Antakya’da hurdalıktan alevler yükseldi

Antakya’da hurdalıktan alevler yükseldi

Hatay’ın Antakya ilçesinde hurdalıkta çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.



Yangın, Antakya ilçesine bağlı Güzelburç Mahallesi’de meydana geldi. Henüz belirlenemeyen bir nedenle hurdalık alanda çıkan yangını gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Kısa sürede bölgeye gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek söndürdü.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri