Batman’da park halindeki motosiklet küle döndü

Batman’da park halindeki motosiklet küle döndü

Batman’da park halinde alev alan motosiklet kullanılamaz hale geldi.


Merkez Cudi Mahallesi’nde yol kenarında park halindeki motosiklet, henüz belirlenemeyen nedenle yanmaya başladı. Kısa sürede büyüyen alevler aracı sardı. Yangını fark eden çevredeki vatandaşlar hızla müdahale ederek alevleri söndürdü. Yangında küle dönen motosiklet kullanılamaz hale geldi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri