Bilecik’te köpek timlerinden öğrencilere gösteri

Bilecik’te köpek timlerinden öğrencilere gösteri

Bilecik’in Gölpazarı ilçesinde jandarma köpek timleri tarafından öğrencilere yönelik gösteri düzenlendi.


Gölpazarı İsmail Kara Anaokulu öğrencileri İlçe Jandarma Komutanlığına getirilerek jandarma köpek timleri tarafından öğrencilere yönelik gösteri düzenlendi. Program kapsamında öğrencilere asayiş ve trafik tim odaları tanıtılırken, jandarma ekiplerince kullanılan cihazlar hakkında da bilgilendirme yapıldı. Etkinlik öğrencilerden büyük ilgi gördü.


Öte yandan, öğrencilere Tim Jandarma boyama kitabı ve çeşitli hediyeler de dağıtıldı.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri