Bilecik’te öğrencilere trafik eğitimi verildi

Bilecik’te öğrencilere trafik eğitimi verildi

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde öğrencilere trafik eğitimi verildi.


Edinilen bilgilere göre, Bozüyük Trafik Denetleme Büro Amirliği ekiplerince Hamzabey İlkokulu’nda eğitim gören öğrencilere yönelik bilgilendirme faaliyeti gerçekleştirildi. Eğitimde öğrencilere trafik kuralları, yaya güvenliği, trafikte saygı ve araç içerisinde güvenli yolculuk konularında bilgiler verildi.


Bozüyük Trafik Denetleme Büro Amirliği yetkilileri, geleceğin bilinçli bireylerinin trafik kurallarına duyarlı, sorumluluk sahibi ve güvenli bir trafik kültürüyle yetişmesi amacıyla eğitim faaliyetlerinin aralıksız sürdürüleceğini belirtti.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri