Bilecik’te ormanlık alana yıldırım düştü

Bilecik’te ormanlık alana yıldırım düştü

Bilecik’te ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı.


Bilecik’in Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde ormanlık alanda yangın çıktığı yönünde 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunuldu. İhbar üzerine bölgeye jandarma ve orman işletme ekipleri sevk edildi. Yapılan incelemede, ormanlık alanda ağaç diplerinde bulunan kuru otların yıldırım düşmesi sonucu tutuşarak yangına neden olduğu belirlendi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alınarak söndürüldü. Bölgede soğutma çalışmaları gerçekleştirildi.


Öte yandan, orman işletme ekiplerinin bölgede tedbir amaçlı kontrollerini sürdürdüğü öğrenildi.


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri