Bilecik’te "Tarih Müzesi" projesinde sona geliniyor

Bilecik’te "Tarih Müzesi" projesinde sona geliniyor

Bilecik’in Söğüt ilçesinde "Beylikten İmparatorluğa Dijital Tarih Müzesi" projesinde sona geliniyor.


Söğüt Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince proje alanında ağaç budama çalışmaları gerçekleştirildi. Yürütülen çalışmalarla hem mevcut yeşil dokunun korunması hem de alanın daha estetik ve düzenli bir görünüme kavuşturulması hedeflendi. Proje kapsamında çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda devam ettiği ve müze alanında sona yaklaşıldığı öğrenildi.


Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Doğayla uyumlu, modern ve yaşanabilir alanlar oluşturma anlayışıyla çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz" dedi.



İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri